#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 46: Terlikli Kız || Zeynep Burçin Abay

11 Nisan 2017 Salı

Okudum Bitti - 46: Terlikli Kız || Zeynep Burçin Abay




       Kitap seven herkese merhaba. Okunmuş kitaplar yine birikmeye başladı. Yavaş yavaş el atsam iyi olacak dedim ve geçtiğimiz ayın en az sevdiğim kitabıyla başladım.

       Kitabı beni seven, düşünen biri hediye etti. Kitap sevdiğimi bilen sevenlerim sağ olsunlar, sık sık kitap alanım oluyor. Çoğunu da beğenerek okuyorum. Ama bu kitabı oldukça yavaş okudum. Aslında kolay okunacak, oldukça günlük bir dilde yazılmış bir kitap ama belki benden kaynaklıdır bilemiyorum ısınamadım. 
Hem hediye edene hem de kitapta emeği olan herkese ayıp olmasın, belki doğru zamanda okumadım ya da bu kitap için ben doğru insan değilim. 

        Fikir vermesi için arka kapak yazısı paylaşıp kaçayım. :) 




        Hayatın kendisi bir yolculuk…Bu yolculukta herkesin bir yol arkadaşı vardır. Kimileri içinse bu yolculuk yalnız başlar ve öyle de biter.Bazı yolculuklar ise alışılmışın dışında başlar, sürprizlerle renklenir, farklı duygularla farklı anlamlar yüklenir, bambaşka yerlere götürür insanları.

    Kimileri donanımlıdır bu yolculuğa çıkarken kimileri hazırlıksız yakalanır. Bazıları parmak arası terlikle başlar yolculuğa, yol arkadaşını bulur ama yeniden yalnız kalabilir. 

    Tam da yalnız kaldığını düşündüğünde “yeni” ve “aşkı bulduğunun kanıtı” olan minik bir yol arkadaşı eşlik eder ona hayat yolculuğunda.Kimileri aşktan kaçar kimileri aşkı arar kimilerininse yolculuğunun adıdır aşk. 

   Terlikli Kız’ın hikâyesinde olduğu gibi…Çıktığınız her yolculuğun sizleri mutluluğa ulaştırması dileğiyle…



TREND YAYINEVİ

Ocak 2017
238 Sayfa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder