#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 87: Şeftali Kokan Bir Aşk || Jodi Lynn Anderson

9 Temmuz 2017 Pazar

Okudum Bitti- 87: Şeftali Kokan Bir Aşk || Jodi Lynn Anderson





         Şeftali kokulu, kapakları birbirinden şahane serinin son kitabını da okuyup bitirdim. Ramazan ayı için gayet iyi bir seçim oldu. Yormadı. Migrenli günlerimi aydınlattı. Kokuları epey zaman geçmiş olmasına rağmen duruyor ama rahatsız edecek kadar çok değil. 

       Kolay okunan, sessiz, dingin bir seriydi. Aslında seri kitapları peş peşe okumayı seviyorum ama ilk kitabı okuyalı çok olunca ben de son ikiyi peş peşe okudum bitirdim. Güzeldi. Çok fazla olay yok, öyle muhteşem özgün değil ama naif bir yanı var. Kızların peşinden şeftali bahçesinde gezer gibi okudum, bitirdim. Ve bahçe, ağaç falan bana hep anneannemi hatırlatıyor. :( Çocukluğumu özletiyor. 



     Son kitapta doğal olarak olaylar toparlanıyor. O yüzden bir önceki kitaptan daha iyiydi. Aslında görsel olarak böylesi çok tatlı ama yazar işi tek kitapta da bitirebilirdi. İlk iki kitapta hep Murphy 'i daha çok sevmiştim ama sanki Leeda 'yı da sevdim gibi. Dediğim gibi çok bir olay olmadığı için olanı da ben anlatıp manasız bir iş yapmayayım. Dostluğa, ilk aşklara dair sevimli ama ağır tempolu bir seri okumak istiyorsanız okuyun gitsin. Temposuna laf söylediğime bakmayın hemencecik bitiyor.





''Evi onu sarmalayan bir yorgan olmuştu. Her şeyi iyileştiriyordu.''



'' Her şeyi olan insanların hislerinden neden bu kadar çok kaçtığını merak ediyorum. Sanki ruhlarını boyunlarından kesmişler gibi.''


''Hayatın en güzel zamanları hayal edemediğin zamanlardır.''



NOVELLA DİNAMİK

Çeviren: İnci Doğan
1. Baskı Ocak 2016
284 Sayfa



1 yorum:

  1. Tasarım çok hoş, yalnız son resimdeki güzellik beni benden aldı, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil